Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

Καλόν χειμώνα εύχομαι σε όλους...

Καλόν χειμώνα εύχομαι σε όλους και ιδιαίτερα στους συνδιαχειριστές της ιστοσελίδας, στον Μάριο, τον Αλέξανδρο, την Ιωάννα. Τι γίνεσθε όλοι, χαθήκαμε, ούτε μια συνάντηση, ένα τηλέφωνο, μια ανάρτηση, τίποτε εντελώς…!
Λοιπόν, ας ανασκουμπωθούμε λιγάκι, έρχονται βροχές, έρχεται χειμώνας, τα προβλήματα μεγαλώνουν. Για το γνωστό μας θέμα, κανονίσαμε μια συνάντηση με τον Αντιδήμαρχο την ερχόμενη Παρασκευή στις 10:00, όσοι πιστοί προσέλθετε.
Τώρα πέρα από το άμεσό μας πρόβλημα για το οποίο αγωνιζόμαστε, τη σύνδεση της Γληνού με το περιφερειακό, εξακολουθούν να υπάρχουν τα γνωστά θέματα που ταλανίζουν τη συνοικία μας, όπως η έλλειψη πράσινου, τα παρελκόμενα του περιφερειακού, η έλλειψη πάρκινγκ, το πρόβλημα τον όμβριων και τόσα άλλα. Όμως υπάρχουν και γενικότερα προβλήματα της πόλης, για τα οποία μπορούμε να πούμε την άποψή μας στην ιστοσελίδα μας, όπως για αυτό το έκτρωμα που λέγεται ποδηλατόδρομος, τις κορύνες στο κέντρο που επιβραβεύουν την κίνηση με το αυτοκίνητο κ.λπ. Για όλα αυτά μπορούμε να γράψουμε στην ιστοσελίδα μας, νομίζω. Θα μάθατε πιστεύω και για την μάζωξη των κατοίκων στην Χιλιαδού, που θέλουν να τους πάρουν το γηπεδάκι που έχουν για την μετεγκατάσταση της Πυροσβεστικής…
Λοιπόν, ας ταρακουνηθούμε όλοι, λιγάκι, ας πούμε ένα γεια ο ένας τον άλλο, έρχεται μπόρα έρχεται κρύο, καιρός για δύο, τρείς, για πολλούς μαζί.

3 σχόλια:

Πολλές ευχές Απόστολε κι από μένα. Όλο το διάστημα το κενό που πέρασε παρακολουθούσα το blog μήπως και υπήρχε κάτι νεότερο. Εγώ νέα δεν είχα για να γράψω παρά μόνο τώρα που σου απαντώ.
Από τον προηγούμενο μήνα εκλέχθηκε νέο ΔΣ στο Σύλλογο Γονέων 15 & 24. Νέα άτομα, νέες ιδέες. Η μεταξύ μας σχέση δεν αλλάζει και δεν επηρεάζεται παρόλ' αυτά. Μπορεί να μην έχω πλέον θεσμικό ρόλο αλλά από την πλευρά μου (στο έχω ξαναπεί) ότι περνάει από το χέρι μου θα το κάνω. Γιατί πάνω απ' όλα το να είμαστε όλοι ενεργοί πολίτες με φωνή είναι κάτι που "επιβάλλεται".

Για και από εμένα. Εύχομαι τα καλύτερα!

Δεν είχα κι εγώ να προσθέσω κάτι στο χάλι μας για αυτό και δεν έγραψα κάτι. Η ίδια απραξία. Ούτε ποδηλατόδρομο δεν μας κάνουνε!

Ορισμένα πράγματα γράφω (μαζί και με άλλους φυσικά) στο http://e-volos.blogspot.com/
Αν συμφωνούσατε να αδελφοποιήσουμε κατά κάποιον τρόπο τα blogs για να μη γίνεται επανάληψη καλό θα ήταν.

Περιμένω νέα σας,

Μάριος

Σας χαιρετώ και τους 2 Αλέξανδρε και Μάριε. Ελπίζω σύντομα να βρούμε χρόνο να πάμε για έναν καφέ να τα πούμε απο κοντά. Εγώ είμαι ακόμα πολύ φορτωμένος, γιατί μετακομίσαμε και βρισκόμαστε τώρα πλέον στου Τσαλαπάτα.
Σχετικά με τη πρότασή σου Μάριε,βασικά είμαι ανοικτός σε κάθε συζήτηση, αν και νομίζω ότι και απλώς για λόγους καταγραφής, καλό είναι να διατηρήσουμε το υπάρχον μπλόγκ. Εχουμε πέρα απο το τρέχον θέμα της Γληνού, έχουμε πολλά προβλήματα που ταλανίζουν την συνοικία μας με τα οποία επίσης πρέπει ν' ασχοληθούμε. Όσο για το e-volos μπλόγκ, όσες φορές και αν το επισκέφτηκα, δεν μπόρεσε να με κερδίσει για θεματικούς αλλα και για αισθητικούς λόγους (αυτό το background που έχετε βάλει, με απωθεί πολύ βρε παιδιά...), αλλά θα ήθελα να μάθω απο σας πολλα για τα διάφορα gadgets που έχετε βάλει.

Χαιρετίσματα,

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More